Lyx <3

Som en fortsättning på mitt lödder inlägg kan jag medela att jag nu provat shampot jag beställde från Body Bazar, och I am telling you: ni vill inte missa denna underbara produkt. Vilken lyxupplevelse! Känns så himla bra att bli av med alla dessa konstiga kemikalesammansättningarna till schampon och använda något helt och hållet från naturen som jag inte behöver oroa mig om det kan vara skadligt för mig eller någon annan.
Nu pryder mitt underbara schampo badrumshyllan tillsammans med mitt lika underbara shea smör ! Dessa produkter har verkligen lyxat till min vardag - utan att skada varken miljö eller mig själv. Jag rekommenderar varmt.


Kommentarer
Postat av: KiwiBerries

nej nu måste jag köpa det!! =)



sv: ja det skulle vara såå roligt att ses! måste måste =)

2012-02-10 @ 22:24:46
URL: http://kiwiberries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0