LCHF dag 1

Jag bestämde mig ganska hastigt igår för att prova på lchf - med start idag. Har funderat på det ett tag dock men nu ska jag verkligen göra det!  إن شاء الل Inte så mycket för viktens skull utan för att jag ska må bättre och bli piggare och den allra största anledningen: bli av med min kolhydrathysteri! Mitt choklad och bröd beroende har verkligen  börjat likna ren koma. Sockerstoppet la jag av med efter ett tag - konstigt nog eftersom jag mådde sååå bra av det.
 
Anywho... Idag åt jag följande:
 
Frukost:
2 kokta ägg
ost och färkost
vatten
en kopp kaffe med grädde
 
Middag:
Tacos fast utan brödet till
vatten
 
Till kvällsmat tänkte jag äta turkisk yogurt med lite grädde i och kanske hallon om jag orkar gå iväg till affären. 
 
Detta kanske bara är inbillning men jag tycker redan att mitt socker och brödsug har minskat kraftigt. Och jag är inte det minsta hungrig!
 
I still can't believe att jag klarat första dagen haha. Säger väl ganska mycket om mitt tillstånd hehe.

Kommentarer
Postat av: kiwiberries

hoppas det går bra!! =)

2012-09-04 @ 20:30:05
URL: http://kiwiberries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0