Levande hud


Nu har jag vart i farten igen och beställt mer naturliga hygienprodukter. Denna gång från en sida jag gillar att besöka (de har sååå spännande saker): levandehud.se

En "Rent ansikte", en mandeltvål och tadaaa: en deokristall. Just deokristallen har jag varit sugen på att prova hur länge som helst. Det är en sorts kristallblock som man fuktar och gnider på huden som fungerar som en deodorant. (Hur spännande??) Och så slipper man allt "skräp" som finns i vanliga deodoranter.

Många av mina vänner använder denna kristall deodorant och alla talar de varmt om den. Jag är nu inne på dag två och I like!



Kommentarer
Postat av: KiwiBerries

va roligt att höra lite recension om deras produkter! har funderat på en del =)



sv: ja visst är dem härliga! superstora på! längtar till deras nya kollektion som kommer upp på hemsidan i slutet av februari!

2012-02-17 @ 11:32:52
URL: http://kiwiberries.blogg.se/
Postat av: Plumeria

favoritbutik!!

2012-02-19 @ 09:06:04
URL: http://plumerias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0