Skumt boktips!


Jag har länge velat läsa "Badskumt" men har inte riktigt haft råd att köpa men så fick jag en riktig snilleblixt: låna på biblioteket såklart! Said and done och nu har jag denna finfina bok här hemma. Lusläste en tredjedel första dygnet och har på känn att resten kommer läsas klart lika fort. Riktigt intressant och skrämmande vad det är för gifter vi kletar på oss själva och våra barn dagligen. -------->Här kan man provläsa boken om man vill!

Jag gjorde ju ett tvärstopp för produkter som jag ej vet vad de innehåller för några månader sedan. Bland de bästa besluten jag tagit! Never again säger jag bara, det finns ju hur många alternativ på skonsamma och naturliga produkter som helst ju som INTE riskerar din hälsa eller skadar människor, naturen och djuren. Jag kan rekommendera bloggen Naturligt snygg för massor med bra tips och recensioner på olika produkter.

Kommentarer
Postat av: kiwiberries

bra tips!!

2012-04-06 @ 08:16:39
URL: http://kiwiberries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0